Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


...desiran ombak memecah pantai...dan, memecahkan rumah jugak..
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
desiran ombak memecah



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Thursday, 1-Dec-2005 00:00
--tribute to Kota Kuala Muda--
tsunami.....tu la perkataan yang akan terpacul dari mulut kalau kiter cakap pasal Kota Kuala Muda, Kedah. Kampung ni kire dasat gak la kene langgar dek tsunami tuh...gambar-gambar yang aku amik nih..mase tengah-tengah bulan 1 2005...kire ader la jugak..sebulan selepas kot...kire...walaupun mase tu..media massa kate keadaan dah pulih, hakikatnyer tidak!..so..geng Pengakap Kelana Kuala Lumpur, (Daerah aku la jadi Host) pegila nak buat jasa la kononnyer kat sane.

bila ingat-ingat balik, aku rase macam sedey la plak..huh..kalau jadi kat kiter beb..mane nak duduk beb..derang tu kire best pasal penduduk derang bersatu-padu, yang tak best tu sket jek, pasal anak-anak muda tak de dan tak mau menghulurkan sumbangan tenaga..yang ber iya-iya nih orang tua-tua la..so..kepada semua, janganla kita menyusahkan orang tua...

...anyway..kpd sape yang nak amik gambar kat bawah nih,..amik la..especially mr.devilx (xdesign.fotopages.com) untuk di oter-oter...

© Pidgin Technologies Ltd. 2016